fredag 19. januar 2024

Sårbarhet

Hvordan har du det sånn egentlig?

Når vi er modige og tørr å dele og utlevere oss til andre, uten baktanke, uten at vi forventer at noen skal fikse oss, uten at vi manipulerer eller uten at vi forventer at den andre skal gjøre det samme. Da kan det skje magiske, ja elektriske ting.
Ofte står skam og dårlig selvbilde i vegen for å tørre å være ærlig og kongruent.
Men når vi tørr å si hvordan vi har det akkurat nå, føle det som er, akkurat nå, fordi det er der, uten baktanke da kan andre føle seg trygge og etterhvert tørre å åpne seg opp,  kanskje ikke akkurat nå,  men de blir påvirket og kanskje en dag ?


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Eg e meg, i samen med deg blir eg meg som eg e nå.

Godt liv Vær deg selv, autentisk det er den største og mektigste lydbølgen du har.  Still inn frekvensen på kjærlighet og la universet ta se...