søndag 3. mars 2013

"LIVET ER !" Her og nå!



Ikke la mennesker eller hendelser ta livsmotet fra deg!
Livet er ikke rettferdig eller urettferdig....; "LIVET ER"
her og nå.
Av og til kan det virke urettferdig, uforståelig eller kanskje grusomt...
Jeg syns det burde vært annerledes, jeg burde sluppet dette...
Men virkeligheten er, "LIVET ER" Vi må forholde oss til livet som det er akkurat nå, ikke som vi skulle ønske at det var. Valget er hvordan vi forholder oss til livet, til situasjonen, hendelsen,menneskene vi møter. Begrensninger må vike for muligheter!
Vi kan faktisk gjøre mye selv for å ha det godt!

En løve eller et offer? Vi har valg. Det er opp til oss selv å velge vår skjebne.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Eg e meg, i samen med deg blir eg meg som eg e nå.

Godt liv Vær deg selv, autentisk det er den største og mektigste lydbølgen du har.  Still inn frekvensen på kjærlighet og la universet ta se...