mandag 26. august 2024

Eg e meg, i samen med deg blir eg meg som eg e nå.

Godt liv

Vær deg selv, autentisk det er den største og mektigste lydbølgen du har. 
Still inn frekvensen på kjærlighet og la universet ta seg av detaljene.
observer tanker og følelser, bare se og vær i det som er. ikke døm ikke forandre bare observer
og du vil se livet utfolde seg.
flytt fokus fra frykt, begrensninger, og over på kjærlighet og muligheter,

Du, din oppgave er å fylle dine behov og dine ønsker. 

Styrke handler ikke om å klare eller takle alt, men om å vise sårbarhet slik at du kan lære noe nytt.
er du redd for ikke å være god nok? 
aksepter det for da kan du gjøre noe med det.
 er du redd for fremtiden aksepter og ta valg som er riktige for deg.
passiv offer rolle er at andre velger for deg  ta roret selv om det er skummelt det kalles å være modig.
 Du er ikke dine tanker - så la dem seile sin egen sjø Se hvilke tanker som kommer og la de seile forbi de e bare tanker.  ikke gi dem mat se og gi slipp
 hold fokus på pusten din om tankene tar for mye av oppmerksomheten din. 
pusten er alltid her og nå 
 pust inn pust ut

          Dikt
Eg e meg
ja eg e sånn åg
akkurat nå e det sånn eg e
eg e mer enn tankane mine
eg e mer enn handlingane mine 
eg e mer enn du ser
eg e kanskje det eg seie du e?
elle det eg trur om deg?
eg trenge dei gode rådene sjøl, som eg gir deg
dei rådene som du gir meg, trenge jedna du? 
eg e den eg ser i deg 
eg trenge deg, for å bli meg. 
ja eg e som eg e, akkurat nå!

                             AstridS 26.aug.2024 


                                                                               Dikt

Det e’kkje en liden ting

Tilgje meg sjøl

Akseptera det som e

Begynna igjen

Føla at eg e nok

Det e’kkje en liden ting.

                                                                                AstridS 26.august 2024 






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Eg e meg, i samen med deg blir eg meg som eg e nå.

Godt liv Vær deg selv, autentisk det er den største og mektigste lydbølgen du har.  Still inn frekvensen på kjærlighet og la universet ta se...