tirsdag 30. august 2022

Jeg tror på kjærlighet Jeg tror at enten er vi kjærlighet eller så er vi redde, det kan ikke være begge deler samtidig. Redsel gir forvirring og kaos Kjærlighet gir frihet og orden. (Jeg tror styre og stell i verden i dag er styrt av frykt, redsel.)
Jeg tror at det som er sant, er sant Det forandrer seg aldri Kroppen sin reaksjon bekrefter sannhet, ikke tanken. (eks jeg er dum, teit, ikke viktig ikke verdifull= kjenn følelsen kontra Jeg er viktig, vakker, noen liker meg, jeg er pen= Smiler du?) Sannheten skal sette oss fri! Jeg tror vi bør være åpne for alt, ingen, absolutt ingen, vet NOK til å være en pessimist. Jeg tror at vi må søke Gud inni oss.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Livet!

Godt liv Livet er det du gjør, ikke det du sier at du skal gjøre. What if = Fear  Even if = Faith