torsdag 12. mai 2022

Behov

Hva har jeg lyst på? hva ønsker jeg? Hva trenger jeg? Jeg er ofte i tvil hva jeg egentlig trenger. 
Jeg opplever at det er lettere å si ja dersom noen andre spør om jeg vil være md på tur enn å sende en melding og si at nå har jeg lyst å gå tur med deg. 
"Jeg har lyst å gå på tango kurs. Jeg har lyst å gå med deg." Og redselen for at du sier ja, men egentlig ikke vil, du vil, men ikke med meg, alle disse tankene om den andre, er det det som  holder meg tilbake? Eller er det frykten for at du sier ja, at du vil, er det gleden over at noen vil være med meg, er det frykten? Hva skjer da om jeg er viktig og noen vil være sammen med meg? https://open.spotify.com/track/4QkGXxYBifaayHWGkQyLPp?si=1829ec9879824d0d
Ka e du redd for?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Livet!

Godt liv Livet er det du gjør, ikke det du sier at du skal gjøre. What if = Fear  Even if = Faith