søndag 21. januar 2024

Spørsmål til meg selv:

Godt liv
Hva likte jeg å gjøre som barn?
Hva betyr mest for meg?
Om jeg skal dø om 2 år hva ville jeg brukt disse to årene på?
Hvilke negative ting kan jeg si ja til?
Om jeg blir tvunget til å være aktiv hva ville jeg gjøre da, som gir meg noe?
Hvilke gave har jeg som jeg kan dele til verden?
Hva gjør at jeg glemmer alt annet?
Hvilke problem i verden vil jeg være med å forandre?
Hvem vil jeg være?
Hvem der ute ser du opp til?
-bli forbildet ditt!

Når vi er i frykt og er sinte da er det lett for andre å ha makt over oss.
vi er lette å kontrollere  fordi vi ser etter løsning hos autoriteter for å føle oss trygge.
og det gir oss mindre makt selv.
Når jeg sier at dette gjør dere mot meg! jeg får ikke det jeg trenger av deg. 
Det er en illusjon
sannheten er at jeg kan stå opp og ta ansvar for meg selv. Når jeg gjør det så påvirker jeg. Vi er sammen 

Føl trygghet i deg selv og beveg deg inn i hjerert
Alt som kommer ut av hjertet ditt kommer tilbake til deg 
Bevar ditt hjerte fremfor alt du bevarer for livet ditt går ut fra det. (Ordspråkene 4:23)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Eg e meg, i samen med deg blir eg meg som eg e nå.

Godt liv Vær deg selv, autentisk det er den største og mektigste lydbølgen du har.  Still inn frekvensen på kjærlighet og la universet ta se...